終於,這次《沈默的瞬間》台灣部份的宣傳結束了。剛剛拖著不知為何疲累得可以的身軀回到家。馬上就跑去洗了個澡,因為最近台北的天氣真的不是普通地不舒服。哈哈!稍微精神點之後,開始整理大家今天給我的禮物和信件。一封接著一封地讀。眼淚就不小心地掉下來,哈哈!沒有誇張喔,雖然只有一點,可是我真的哭了。是感動地哭了。好多這兩個月的畫面不停地出現在我腦海,我們大家都是這麼地辛苦,這麼地累,這麼地臭,哈哈!可是卻又是那麼地滿足和開心。

這次的宣傳真的是我做過最滿的一次,但是卻是我做得最開心的一次,也最少狀況的一次。我現在知道原因了,就是因為你們。因為你們的參與。我累得時候,你們都還在那。我睏的時候,你們還依然笑地那麼燦爛。你們好強。哈哈!我承認我可能真的有點容易累,哈哈!但是當我帶著倦容對你們的微笑,說話和感謝的時候,沒有一次是敷衍的。

從美麗華那天開始,我就一直有奇怪的感覺。應該是不捨吧!哈哈!今天更是強烈!大家都叫我不要忘記台灣的歌迷,哈哈!我怎麼可能忘記呢!但是名字我就~~~哈哈!盡量記啦!

最後,想再一次跟你們說謝謝。你們真的很棒。不管最後《沈默的瞬間》在台灣的銷售數字如何,我已經覺得這次台灣是做到一百分了!真的!我會想念大家的。就像你們說得,你們也該交棒了,哈哈!我也真不好意思讓其他地方的歌迷等太久。因為我也好想跟他們見面。好想跟他們也能像這次台灣一樣有這麼精彩,這麼感動的回憶。

你們好好休息。等我回來。希望不會太久!哈哈!Love You All!MUAKXXX....

P/s:台灣以外的朋友們,你們真的等很久了。我要來了喔!哈哈!See You All Soon. ^-^

棟樑
7/7/09

Finally, album promotions is ended on 7/7/09 in Taiwan. I am exhausted today and take a shower after all jobs today, starting to read the letters and unpack all presents. And I drop my tears... a bit. It's touching and I can feel all your loves. I know you all are tired like me for following my activities all these days in Taiwan.

There was a tough and full promotion events I never have in Taiwan for album, but I felt very proud and not tired at all, I knew the reason now, finally, it's because of all your supports and smiles make me feel joyful! You all are the best! Cheers! Thanks for all!

After the last Meet The Fans on 5/7 Sunday, I have been feeling a bit wired, all of you reminding me not to forgot each of you, how can I forgotten all the good memories with you all? But I really need times to recognize or remembering your names la...haha!

Lastly, I want to say THANKS again... to all of you. No matter how is the sales figure of the album, but we all did the best, 100%! I will miss you all the times and keep the memorable moments. Let me away for other countries promotions now, all the fans out there also waiting for me ya! haha...

Taiwan fans, just take a good rest and waiting for the next sessions we always looking for. Hope not be too long la! Muakxxx!

P/S: Fans in Malaysia, Singapore, Hong Kong & China... sorry for waiting so long! I'm coming soon! hahah..

nic
7/7/09

arrow
arrow
    全站熱搜

    qrabbit103 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()