Halo everyone here! How's life lately? I am doing fine if u guys concern. Haha. Actually, quite scare to write something here because afraid I might giving out too much information for the new coming album, then u guys won't have any surprises after getting the album. Haha! U know la, so exited here, can't wait to share all these new songs to all of you. But one thing I can tell, this time Nicholas Teo is really grew up, more matured. So hopefully new image style can also be different than before. And I really believe not only me that kind of grew up, we are all growing up after all this years, and really like this feeling. So guys, be patient. Haha.

Till here first la. Take k and see u all very very soon. Haha.

Nic
2009/4/11

哈咯!大家最近好吧?!我也很好。哈哈!每次想在這裡寫些東西都有點掙扎,因為擔心最近透露太多有關新專輯的消息...然後大家之後就可能會失去驚喜了!(會嗎?哈哈!)你們知道啦,我實在很興奮,等不及想跟大家分享新專輯的所有歌曲了,可以肯定的是這次大家將看到一個"長大"和變"成熟"的張棟樑!無論是歌曲或是形象都會有煥然一新的感覺哦!而且我相信不只是我有所成長, 這些年來你們也跟我一樣,一起成長了不少!這種感覺非常奇妙!想說,大家就再"等一等"咯,很快很快的就有新專輯了!哈哈。
就先這樣咯!Take care,相信很快的我們就會見面了!哈哈!

棟樑
2009/4/11

最近的我有點懶!所以咱们的王子月記現在才用~~哈哈!!

距離專輯發行的日子越來越接近嘍!!最近一直在考慮要不要在官網預購~~還是去唱片行預購~~

因為怕說專輯發一陣子了專輯還沒拿到手

真是兩難阿~~~我看得好好的考慮一下咯!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    qrabbit103 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()